83-års kalas

Vaknade upp hemma hos amandet idag! Natten hade bjudit på filmvisning i stora lass, egenskapande videoinspelningar till "en rosa helikopter", "världens bästa karlsson" å dyl. Minst sagt ASKUL! Vi gör om´et!
Tog amandet-bussen till staden och till jobbet mitt. jobbade 5 timmar, vilket var en enkel match för värdlens bästa karlsson! Som om jäktandet var slut nu? nähädu! rusade iväg till 9:an till syster/mamma/dotter- och till MIN gammelfarmor! Farmor Anny, som vi barnbarnsbarn kallar henne fyller 83 år idag! GRATTIS! Träffade en hel folk som jag bara hört talas om annars, men kan va kul!
Nu vankas det god grillad mat från vår nya grill-utomhus. Härlig känsla när man kan sitta ute vid sju och äta middag! Fortsätt så!
Sen har jag lovat Sofia att bada! Tar väl ett dopp i poolen senare! :)

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0