allt på en gång

matte- läxa, historia- läxa, fysik- läxa, sevska redovisning, engelska uppsats...
ahh det blir en hel del när man börjar kolla vad man har inom ett par dagars avstånd. Det är ju sjukt igentligen. Knappt en vecka i skolan och redan totalt bombad, bokstavligt talat. Får det vara så? Har precis skickat min engelska uppsats till Eva, hoppas hon är nöjd. Det borde hon vara med tanke på att jag har suttit i tre och en halv timme i sträck idag och bara letata fakta och skrivt- från svenska till engelska, RUBBET! klart är det i alla fall, och det känns måttligt skönt att ha denna uppsats överstökad, nu väntar BARA femtioelva till innan jullovet. LACKA!

Idrott första första lektioen. Äntligen fr man göra något som man tycker om i skolan. OJ vad detverkar som om att jag tycker synd om mig själv. BLÄÄÄ! Efter idrotten är jag hembjuden till Fanny. Hennes snälla mamma bjuder oss på paj. TACK snälla du. Kommer komma tillbaka till skolan mätta och belåtna.
Ska för ovanlighetens skull försöka krypa till sängs innan klockan passerar elva ikväll. Skulle vara så skönt att vakna upp relativt utvilad imorgon! ahh nu ska jag inte slösa dyrbara minuter här inte. Destination sängen....

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0