naturvetare plockar blommor-vilken tid på året som helst

skoldagen avklarad. Kändes faktiskt inte så nära döden idag, hör och häpna. Hade idrott på morgonen och efter det så har vi alltid den där förbannade håltimmen på tre timmar. Men idag så gjorde jag och Fanny den till något lite mysigt. Vi for hem till henne och duschade och åt lunch med med hennes mamma. Vi tre åt hemgjorde pajer. GRRR  så gott det var!
Åkte tillbaka till skolan och hade tre lektioner till. For sedan ner på stan med Fanny igen. Denna gången för att kolla runt lite bara. Slutade med Cupido- sallad till middag. Gott vare!
Drog oss hem på varsit håll vid sju tiden.
När jag kom hem hann jag inte mera än att sätta mig framför tvn innan jag kom på att jag hade i läxa från biologin att plocka tio olika blomsorter (?). Det var bara att traska ut i höstvädret, eller snarare sagt vintervädret. Det var ju sinnes kallt. Förstår inte det här.
Ska sova tidigt ikväll. Är så väldans trött idag. Imorn väntar träningsmatch mot Tiunda. Jag ska spela mot Ellen och Johanna. DÖÖÖDAA!!!



Jag rotade fram gamla bilder, i en jakt på ett minne från en förlorad tid och längs ner i en kartong, ligger vi på en strand vårförsta semster,och du skrattar och kysser min hals. Jag minnsvarför jag föll för dig, varför jag alltid fann för dig.


/A



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0