Sol, bad och trevligt sällskap!

Haft en alldeles lagom skön dag. Inget spring, och ingen stress. Ätit nyttigt och haft det otroligt skönt ute i solen. Vad som kan tänkas behövas just nu är "after sun" till både mig och Sanna!

Solen har börjat visa sin varma sida allt mer nu dom senste dagarna, och det utnyttjar vi. Jag och Sanna tog bussen hem till mig vid tolv idag, slängde på oss badkläderna och väntade inte en sekund på att hoppa i plurret, BRRRRRR, OOUUUUH! Under dagen fick vi också sällskap av väl nämnda Joakim och Markus, vi hade de trevligt i kombination med sol och bad !  De åts också en hel del från fruktsallad och glass, till pommfrites, gott vare !
Jag sitter här med Sanna och väntar på ett dyrbart samtal från ingen mindre än Jocke om tältning, dricka och allmänt mys. Upp till er, blir det av så säg?!

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0