Tillbaka till dom gamla rutinerna- IGEN

Så var det dags igen. Sommarlovet drog sig till ända igår- för nionde gången. Schooltime, FAAACK! Kan knappt fatta det själv. Låter sjukt men faktum är att det kändes inte som om att jag hörde hemma där i korridorerna. Kändes inte som om att det var där jag härde hemma. Vet inte om jag bara hade känslan nu så här i börjar men det var något som inte kändes rätt bara, that´s it, inget mer.
Nog om negativiteter(?).
Vi hade fått fyra väl nämna ansikten i klass N2id, Jenny(som jag även vart utsedd till att vara fadder åt), Fanny(YEES vafan), Anna(skare va så skare...) och Johannes "bill2?" Sjernefeldt. VÄLKOMNA folket!!!
Kändes som om klassen fick en väl behövlig uppdatering, och det fick den enkelt genom dessa 4 sistnämnda. Inte alla som får vara med om detta! GAAHH!
Men för att få den rikiga "känna-sig-trygg-i-skolan"-känslan, så måste DU komma hem till mig igen. Kanske låter sinnes med vafan, utan dig, inte allt roligt, det är verkligen så. På måndag gör vi succé, deal?
PALLA tjaffset mitt. GODERNATTER DÅ GOTT FOLK!


That´s life. Men man kankse måste vänja sig helt enkelt.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0