vänskap!


slit. bök. jag har jobbat hela förbannade soliga dagen! frågade pappa idag när jag kom hem från "the work".
- har det varit bra väder idag?
- ja, det var dunder bra, oc hdet ska bli ännu hetare imorn!
- kul pappa, jag jobbar imorn- igen!

 det är nu mellan tummen och pekfingret BARA BARA BARA 19 dagar kvar av sommarlovet. hur är dätta möjligt? va va VA ? vill komma in på bättre tankar. ..JA, JAG VET! :D jag ska ta mitt pick och pack och bege mig till amanda nu. myskväll framför teven! (blir väl säkerligen en del shippbong, vi två är dom som brukar ha någon elitkvalité på sånt).ja , så gör jag .. hörs imorn gott folk! ska jag hälsa till na? AMANDET alltså! :D

A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0