"jag säger att hon är skitblond"

 Dålig uppdatering, jag vet..
Men jag har inte haft tid i helgen, verkligen inte..Men en liten resumé om helgen ska jag väl kunna ta mig tid till!

I fredags fanns det inga som helst planer på att åka iväv någon stans, så det blev en behövlig hemma kväll framför Talang 2008 och diverse annat. Somande tidig, men blir väckt av folk som kommer inrämnandes mitt i natten... HAHA!!!
I lördags var jag pigg som en lärka, och sofia fick för sig att ta hål i öronen, så vi fick skjyts in till stan. D. som sovit över gick med oss ett tag, men åkte hem efter håltagningen.
Jag och sofia köpte ett varsit par skor och löppglans. Och så köpte jag ett par beigea shorst och en blommig klänning!

Och gårdagskvällen spenderades med A, S, M, L och E. Vindarna tog oss till storvreta där det tydligen skulle vankas fest. Väl där och massa skedde..nog om detta.
Vid ett-tiden åkte vi bussen tillbaka mot uppsala. Efter 5 minuter och resan kliver det på tre tjejer som visar sig vara hur trevliga som helst. Vi bestämde oss för att försöka med krogen, men vi uteslöt det ganksa omgående. Istället blev det oväntat prat bakom stationen med L och C (inga kommentarer).. Vid halv tre åkte jag hem och sov.


Vaknade halv nio imorse och vad tvungen att träna, och direkt efter träningen skulel jag jobba. helt sjukt vad jag är trött nu när jag precis kommit hem. Blir tidig
     

Kommentarer
Postat av: Emlan

Ja men visst va vi trevliga tjejer. Måste fan träffas igen, festa i helgen?? :P puss

2008-04-14 @ 22:49:19
URL: http://juciie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0