ännu ondare

relativt chill skoldag idag, hade sovmorgon till 12.45 och hade då två korta lektioner. engelska redovisningen och repitition inför matte c slutprovet som vi har på torsdag. JAG DÖÖÖÖR!!! Skulle även ha pluggat sate på det innan träningen ikväll, men icke, inte ett dugg. JÄVLA HORBOCK!

fan vad jag lackar.. nu när jag kom hem från träningen så så har jag ännu ondare i knät. pappa lackar för att jag tränar, han tycker "att jag ska vara mer rädd om min kropp". men vafan, jag tränade inte på hela förra veckan, och jag vill inte komma tillbaka efter flera veckor med noll kontition..hatar det här.
lackade även på angelicas mongo läkare som gett henne diagnosen **********. jääävla ceeepee! jag vill skjuta honom.
dagens ljusglimt var i alla fall att våran tränare bjöd alla oss på varsin mjölkchoklad. Han mutade oss med att få det om alla skotten var på mål på en övning. Självklart så satte vi alla .. haha så han vart lite knäckt :P

nu ska jag blååsa håret. sen kolla på film och sen sova. BASTA!


Kommentarer
Postat av: anna

de är guldiga i samma storlek som mig :) (9cm) 100 kr ;b

2008-02-26 @ 21:39:38
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0