jobba

vaknade för ett tag sedan, har precis ätit frukost och ska snart duscha. Sen bär det av till the job.

tredje dagen i rad nu som jag jobbar. Känns inte lika tungt som det låter, faktiskt. Ska jobba 6 timmarså det är lungt tror jag. Men med tanke på att det var kaos igår så lär det ju vara kaaaoos idag. Tur att vi är ett par fler som jobbar idag.
När jag slutar idag så vet jag inte hur det blir, lite oplanerat kankse. jae jae det löser sig.

Föresten, såg ni Let´s dance igår. Matte från bygglov är ju med där, och igår var det film tema. (alla fick en låt från en väl känd  film) Matte och hans "tjej" fick låten från titanic, oc hså hade dom klätt ut sig och skaffat peruker så att dom skulle se ut som Jack och Rose. Matte såg ju bra ut :-D  haha!

[Bild: Tobias Carin Annika Tina och Matte. FOTO: Linus Hallsénius/TV4]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0