allt överlag

vilken kväll vi gjorde gårdagen till. Mötte upp Anna och Angelica i salabacke för att kolla på dansuppvisningen där bla Sanna med verkade i.
En as rolig grej var att en kille som heter Wille höll på att ringa till Anna hela tiden, menhon svarade inte. Så helt plötsligt ringer det ett hemnummer till min mobil, och jag svarar. Och vem fan är det itne om inte den där Wille.??! Första frågan är ju; hur fan han har fått mitt nummer ifrån. Vi känner inte varandra på något som helst sätt. Han får i alla fall inte prata med Anna, haha!
Sen skickar Anna ett sms till honom,typ; "jag kan inte ses ikväll, ska upp tidigt imorgon osv..."
Då svarar han; "okej, då var det ju onödigt att jag gjort mig iordning. Jag har ju till och med ringt hem till dig, också fick jag axas nummer av din mamma!" DESPERAT KILLE??!!

Jag och Angelica drog vidare till Timmy och andra boys. Drack och tog det lugnt bara. När det lugna inte längre var lugnt(om ni fattar), så börjar vi as dansa till titanic och djungelboken. Och Angelica drar en bananskalsvurpa, HAHA!

Vid halv ett tiden går vi mot andra sidan årsta och träftar diverse annat folk.  Och sen vid två tiden fick jag skjuts ner till min buss. Väl på bussen träffar jag M. Tuuur att han har as stora händer så att han kunde värma mig, för fyy som jag frös. 2 sekunder efter sov både han och jag.

Tillbaka till jorden. Hur gick eurovison song contest igår? Vem vann? HAHA! Inte sverige va? Det suraste var ju ändå att ajg missade Björn Gustafsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0