äntligen helg

hualigen så skönt med helg igen, och denna helg jobbar jag inte heller. Hur skönt som helst.
Hade ju det där satans engelska nationella muntliga idag, och det gick faktiskt käpprätt åt skogen.
Direkt efter hade vi Biologi prov som jag tror gick ganksa bra faktiskt. Dom där 2 extra pluggtimmarna med Anna imorse gav även resultat.
 Efter skolan så åkte jag och Anna ner till stan och kollade runt lite. Vart bara en snabbis där innan jag åkte hem och det är här jag befinner mig nu.

Jag har varit så snäll mot mina familj så jag har gjort iordning middag åt dom, även fast inte jag ska äta hemma ikväll! Det brukar uppskattas.
Jag ska bege mig mot Nåntuna där det vankar grillning och myskväll hemma hon Anna.
Ha en bra fredagskväll!

/ A


Kommentarer
Postat av: Eric

Jobbigt med två prov på en dag :/
Men ändå skönt när det väl är gjort.
Du får ha det så bra ikväll /E.

2008-05-23 @ 17:08:30
URL: http://ericthegreat.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Rösta på modellbilderna i bloggen är du gullig, behöver hjälp att välja ut en! :) Ha en bra dag!

2008-05-23 @ 17:10:39
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0