blåst tjej?

Var så galet trött imorse, fast jag hade sovmorgon till 12.45. Ställde iofs klockan på 10 så att jag skulle åka in til skolan tidigare och käka med Anna och Sanna. Nu ångrar jag mig, och tänker bara på hur skönt det skulle vara att kunna sova en timme längre.
Hade bara engelska och matte idag, som vanligt.
På matten var jag lite sådär lagom övertrött och tabbade mig rejääält. Vi skulle lösa en as dryyg uppgift, och så när vi precis var i slutet, när man bara skulle räkna ut "Y" så hamnar min hjärna i koma.

Y=2+n*4

Jenny(läraren) : Axa om n är 1 vad är Y då?
Axa: 12?
Jenny: nej, asså vi tar det från början.. vad är 1*4 ?
Axa: 5?
Jenny: Nej..?
Axa: ahaaaaa 4?

10 minuter senare ..

Sanna: Axa varför har du skrivit att 2+1*4 blir 5?
Axa: ....................oj menade 6

En grej till.. För att första så slöt jag och Anna ett vad igår att vi inte ska äta godis eller något annat onyttigt .. Så kom jag till skolan idag och sa; Anna shit förlåt jag åt en munk igår :/ Anna; aa men de gör inget för jag åt 8 mackor :/ ..

Sen på mattelektionen blir vi bjudna på godis och båda bara gluffsar i sig, efter vi ätit typ 5 godisar var säger Jag; HAHA annaa vi får ju inte ens ätaaa.. Anna svarar då; Jaha men varför dårå?! Efter snart två dagar har vi alltså sabbat vadet två gånger.. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0