bojkotta talang

dålig uppdatering nu märker jag...

hade i alla fall sovmorgon till 11.25 imorse och slutade vid två tiden. Då åkte jag Sanna och Anna ner på stan för att kolla lite. Sanna skulle köpa klänning till M´s skiva. TÖNT Anna stack hem nästan direkt efter att ha upptäckt att hon fått en ***** på hakan.
Jag åkte hem vid fem tiden och sen dess har jag varit hemma och gjort absolut ingenting. Kollade på det efterlängtade Takang 2008 kl 20.00. Älskade Sebastian Krantz var ju med. Men faaaan, han gick ju inte vidare.. så nu  kommer jag bojkotta den där skiten. FAAAAN!!!
det är faktiskt så illa, han är verkligen min idol. och han har TALANG!

 köpte bara lite BUS och ett par örhängen idag.




Fick även sprydeo av mammsen igår. Har inte prövat den ännu men det ska bli, den luktar as gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0