CELSIUS VANN IGEN

åhh vad skönt att den här dagen är över. Eller nu vill jag igentligen bar spela mera. Kom till fyrishov imorse 08.15 och var as nervös. Ville bara sringa upp bland publiken och gömma mig. Men man ställer väl upp för laget. Så jag gick in och gjorde det jag skulle.
Efter första matchen går vi av planen med en vinst på 2-1, ett mål av mig:)
Final match vann vi med 2-0. SKÖNT att ha vunnit över lagen;)
Celsius vann förövrigt hela kampen! VI ÄR BÄST!!!
Åkte efter kampen ner på stan med Louisa och shoppade lite(inlägget under). en vit kofta köptes också.
Sen idag kom mitt paket osckå. Där i fanns det två bikinisar, örhängen, tröja, blus och skor.

Nu måste jag sova.. GODNATT!!!

Kommentarer
Postat av: © Katta

Hejsan!
Ska du ha bloggdesignen, så skicka ett mail till [email protected] eller adda på din msn!

Mvh
Katta

2008-05-29 @ 17:48:51
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Coach

Frågan är ju varför coacherna inte får någon cred här.. det va ju ändå coachseger båda matcherna!

2008-06-03 @ 09:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0