dramatiskt

halloj!
Kort dag idag men endast historia och matte. Jag hade glömt mig skåpnyckel idag så jag lånade Annas nyckel, för vi har samma nyckel till våra skåp. Så slänger jag tillbaka nycklarna i Anna väska som hon har tagit ut från skåpet. Och så när hon ska låsa det så lägger hon såklart in väskan i skåpet, men hon glömmer att ta ut nycklarna, så hon låserin både mina och hennes nycklar. SMART!
"Axa, har du mina nycklar?"
"nej dom la jag på din väska!`"
Det slutade lyckligt i alla fall. Eller annas lås fick snippsas sönder men..

Efter skolan åkte jag och Anna ner på stan för att uträtta lite ärenden! Vid halv fyra gick jag mot bussen. Men en sån sjukt läskig sak hände. Jag såg på långt avstånd att min buss redan hade kommit till hållsplatsen så jag sprang som tusan, så var jag tvungen att korsa en jätte trafikerad väg, så när jag skulle springa över så kommer det en svart bil i typ 120km/h, och åker EN MILLIMETER från mig. Fattar ni vad rädd jag var?? jag var fortfarande chockad på bussen. Om jag hade gått från stan 1 sekund senare hade jag varit död nu..i alla fall totalt krossad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0