löööön

HEJ!
Skön skoldag idag. Började tolv och slutade två. Efter det åkte jag och Anna ner på stan och lunchade på cupido.
Var lite nyfiken på hur mycket lön jag hade fått, så tog ut en hundring och såg på kontoutraget att jag hade fått mer än dubbelt så mycket som jag förväntat mig. Skööönt som satan! Kom även på att jag får studiebidraget på fredag, en tusing till!
Handlade inte så mycket idag, men ett läppglans från the body shop, lösnaglar och en ny foundation. Saker som jag verkligen var i behov av.
Vid fyra begav jag mig mot bussen och Anna skulle gå till frisören, hon ska nämnligen klippa lugg!!! Spännande.
När jag satt på bussen på väg he mså kom jag dessvärre på att ajg glömde sola. Det som var typ det viktigaste. Nu måste jag göra det imorgon i stället..

Nu måste jag plugga matte! D-prov på torsdag...hmh.


Kommentarer
Postat av: Moster

Härligt med pengar, själv är jag jätte fattig men har fått lite "svarta" pengar och slösa bort på Pontus.... han ville
ha ett Wii fit...

2008-05-26 @ 21:01:10
Postat av: Anonym

men moster då. Slösa inte pengar på "onödiga" saker!
hälsa elvira och pontus.
BAMSEKRAM

2008-05-26 @ 21:14:29
Postat av: Anonym

Onödiga? lösnaglar och läppglans då? var det livsnödvändigt hahah du är så rolig, jag läser din blogg varje dag. Så jag har "sten" koll på dig nu haha. Kommer själv ihåg när jag var i din ålder, köpte oxå lösnaglar och åkte till gröna lund och träffa en kille jag pratat med på "heta linjen" dagens msn typ. Tänk om mormor visste det haha. Kul hade jag och Robban, han var jätte snäll bjöd på pizza och karuseller. Sen sågs vi aldrig mer....

2008-05-27 @ 07:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0