lugnt och skönt

gud så skönt det är att vara ensam hemma. Man kan gå runt utan att göra ett dugg utan att bli tillsagt att "skaffa dig ett liv", man kan dra upp volymen utan att dom klagar på att dom inte gör vad som sägs tv osv..
Längtar galet till den dagen då jag ändtligen flyttar härifrån och bor utan jobbiga småsyskon. Visst kommer jag gråta krokodiltårar när jag inte kommer få allt serverat framför mig längre, och efter några entaka nätter ensam i nya boningen kommer det inte vara lika kul. Men samtidigt kommer nog mamam och pappa vilja ha hem mig då i alla fall. Rummet finns nog kvar långt efter att jag flyttat ut.

Nu ska jag gå och ta ett fotbad och kolla på "sanningens ögonblick" och äta äppelklyfftor.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0