måndag

såg precis klart på 97e avsnittet på andra avenyn. Och det är nog för första gången tror jag som jag verkligen grät framför det. Jag har aldrig varit emd om något sorgligare avsnitt på andra avenyn än detta. Usch vad hemskt alltså..

Cyklade ända hem till farmor och farfar idag. Det var riktigt skönt att cykla dit, men när jag skulle cykla hem så var det en ren pina, det hade börjat skymma lite och det var lite kyligt och blåste.
Jag åkte i alla fall dit, för att hon skulle sy upp en klänning till mig, så nu är den klar. Sedan bjöd farfar på räksmörgåsar och té, muma! Vi kollade även på 96e avsnittet av andra avenyn. Det var så spännande att jag var tvungen att kolla på det senaste avsnittet när jag kom hem, men nu när jag gjort det, ångrar jag mig nästan lite. Jag tyckte att det var jätte sorgligt..

Nu ska jag gå och lägga mig, har iofs lång och skön sovmorgon. Börjar inte förens 12.45, men måste sova, stor brist på det från i helgen. Apropå helgen så har jag ju inte berättat om den. Kommer imorgon om jag vaknar tidigare..
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0