sommarvärme

vilken lång dag..Gick upp tidig imorse och gjorde en massa nytta. Vid ett tiden så fick jag skjuts in til mormor för att hon har en sån bra maskin att tvätta skor i. Så vi åt lunch och fikade osckå.En rikig mormor dag blev det. Sen åkte jag hem igen, och då så gikc jag och mamma grisrundan som vi kallar det. 1 timme tog det att gå runt, och det var jätte skönt. När vi kom hem gjorde jag massa övningar med mamma, mage, ben osv..
Lite senare på kvällen grillades det kött och dyl. Mycket gott
och nu tittar jag på film med Sofia och Adina och käkar massa onyttigt, så mycket att jag mår illa. fyyy, där kom det som jag ahde brännt  på promenaden tillbaka, skit osckå..
Nu ska jag väl varalite trevligt mot dom, så....
HÖÖÖRS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0