tjejkväll

Kom hem till Anna vid 7 tiden igår ikväll. Spelade lite gitarr och kollade lite filmsnuttar å så. Vid  Åtta tiden ringer Sanna och säger och säger att hon är vid ändhållsplatsen i Sävja. Med andra ord har hon tagit galet fel buss. Blir till att åka och hämta henne, Anna övningskörde. Och när vi kom hem til Annas boning igen så bjöds det på en hejdundrans god middag. Därefter kom våran väldigt omogna sida upp, vilket är lika kul varje gång.
Vi slog oss ner i varsin soffa/fotöjl och kollde på Step Up, och käkada chips och läsk.
Vid halv tolv tiden rullade vi ut i det burriga vädret för att ta oss till bussen. Det visar sig att bussen inte gick just då, så vi (jag!!! Anna skjytsade en lat jävel ( ;-) ) på pakethållaren) blir tvugna att springa till en annan buss som är typ 3(?) mil därifrån, så går inte förens typ 10 minuter, vilket innebär att jag skulle missa min buss från stan. Men jag ringer hem och väcker mammi som får komma och hämta mig efter halv vägen..haha! Kan va kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0