"varför är du så röd i ansiktet"

stressigt stressigt stressigt, men känner att jag måste skriva lite i alla fall.

Mötte upp G. på stan idag, och mötte även Anna efter ett tag. Fixade det vi skulle och åkte sen hem. Inte mycket mer med det. Kom hem nyss och måste ladda om. Pappa kommer hem med en sallad snart, så jag hinner slänga i mig något innan jag åker iväg igen.
Ska möta Anna och Angelica i stan snart, och bege oss mot björkLINGe på fest. Sover kvar där och åker direkt till jobbet imorgon bitti.
Nu måste jag klä på mig, ha en bra fredag!

puss och kram / A

Kommentarer
Postat av: papparazzi

hmm... undra vem G är?
låter bondigt. kanske utåt Almunge hållet?

2008-05-18 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0