sista dagen på jobbet idag..

..för att börja nytt på måndag. dock samma jobb men på annat ställe med nya människor. sorligt och roligt på samma gång. Det blir nog bra det här.

Dagen på jobbet idag var ovanligt lugn och det fanns verkligen ingenting att göra, tur att sara jobbade så att jag hade någon att skratta med. BAKIS som fan var hon också! det är verkligen ett under att jag överhuvud taget orkar stå på benen för varje kväll när jag kommer hem inser jag verkligen hur trött och matt jag är. Jag orkar inte göra annat än att bara ta det lugnt.
Jag har med hjälp av enkel matematik räknat ut att jag har jobbat 18 dagar på tre veckor, 18 av 21 dagar har jag jobbat. Och imorgon är jag ledig hela dagen och har ingenting planerat förutom en mycket eventuell vinkväll.

För på måndag är min första dag som fast anställd och schemalagd. coolt! Pengar rullar in...längtar till den 26 augusti så det bara skriiiiker om det, 18 dagar kvar...

Vad händer mer nästa vecka då? På tisdag har jag tid hos MrX, och på torsdag kom jag på att jag fylller år. kul, eller hur? Vad mer kan jag skriva mer än att jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT??

 
Ska bara tillägga att även miljonärer kan smuggla in billig sprit på biger jarl en fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0