fredagsmys

kl 06.00 ringde min väckarklocka imorse. klockan 06.55 satt jag på bussen på väg till jobbet. jobbade mellan 7.30 och 14 - i värmen!
Efter jobbet begav jag mig till jeanette som jobbar precis mitt emot mitt jobb och prata lite med henne. Fick till och med med mig henne ikväll.
Kvällens planer var från början att gå ut och dansa. Det dämpades till att bara sätta oss på någon bar. Det dämpades ännu mer till att åka in och äta middag och ta ett glas vin och mysa längs ån hela kvällen. Antonia, Jeanette, en kille från Australien och så jag.

Jag och Jeanette drar dock kanske vidare ut någonstans om vi känner för det. vi måste änå ha i baktanke att vi jobbar imorgon bitti.
Nu ska jag duscha..kanske napa lite innan. mitt huvud väger bly just nu!

vad gör ni ikväll när det är så fint väder? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0