hemma från båten igen..

..och jag mår illa. (nej jag är inte bakis, det är  för att jag bara ätit onyttigt i två dagar)

kryssningen ons-fre med Antonia blev väldigt lugn och sansad. Upptäckte att vi hade hamnat på fel slags båt så vi satsadae på shopping istället, eller shopping och shopping. medans antonia fick med sig hem 2 klänningar, en kjol två tröjor och ett par solglajjor, kom jag endans hem med en klänning, dock en ûbersöööt så jag ska inte klaga inte. bild på den kommer senare ikväll!!!

Och för er som är sugna på att veta vad jag har stoppad i mig dessa två dagar så kan jag berätta att jag enbart har druckit cola light och godis, och en frukost. dock var jag duktig att köpa middag igårkväll som vi skulle äta inne i hytten, men drickan hade läckt ut på ALL mat så det var bara att slänga och vara utan...buuhuu!

för att inte ha sådan enormt stor ångest, så slängde jag på mig träningskläder och drog ut och sprang i över 1 timme. eller jag sprang inte hela tiden, jag gjorde lite intervaller och magövningar emellanåt. men trött var jag jag. och jag mår fortfarande illa:(

hur mår ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0