jag vill ha kort kjol, men det går inte utan värme och sol.

Fortfarnade tråkigt väder ute. detta får mig att bara vilja åka långt långt bort dit där solen finns. Men så slår mig tanken att "juste, om en vecka börjar jag jobba". Kommer jag hinna hitta en resa inom den tiden? Nej, tror inte det" FUCK!
Flååt för en deppig inledning men jag är faktiskt inget annat än depp just nu. Jag har legat och halvsovit hela förmiddagen pga att jag inte kunnat sova hela natten. lillebror ringde mitt i natten och skickade sms. dessutom var det samtal och sms från annat folk också. Allt detta gjorde mig bara galen just då.
men nu är jag väl rätt pigg igen!!!

Igår natt fick jag inte heller mycket sömn då min lillasyster numera blivit bortskämd med att få sova i min skööna säng med mig. i sömnen lägger hon sig på tvären och tar upp hela sängen så jag inte får plats. dessutom skulle jag upp 6.15 för att åka och jobba.
Jobbade i alla fall fram till 15 i fullständigt kaos. Missade bussen hem och var tvungen att gå på stan en timme för att vänta på nästa buss. eftersom att jag inte nöjer mig med att förnstershoppa kom jag såklart ut med ett par ûberfräscha  vita tygskor från Tommy Hilfiger.  599 kr kostade dom och de var det väl kanske värt. jag behöver ju trots allt ett par nya tygskor....(a)

IMG_8517

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0