söndag

usch vilken händelserik dag. Har gjort nästintill ingenting. Har åkt med när mig lillebror övningskört, åkt och handlar lite småsaker, kollat på film, varit och lämnat mig cykel hos farmor och farfar (körde totalpunka på den  fredags). Mcket mer än så har jag inte gjort idag. Imorgon börjar jobblivet. Sommarjobbar 3 veckor, sen direkt efter börjar min 75% tjänst. Så min sommar är.. jaa. slut nu! Men pengar är ju aldrig fel det heller så..

Imorgon jobbar jag alltså 12-19. Familjen är borta (efersom att dom precis fått semester allihop). Och jag vill inte åka hem och äta middag ensam, så antonia och jag ska kila ner till åkanten och äta efter att jag slutat jobba. mysigt!

Nej men vad händer nu då? söndagskväll, regn i luften och kallt:(

Från i somras. lite bättre väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0