tisdag

(var redo på ett jätteosammanhängande inlägg)

go kväll!
Har precis ätit middag..helt ensam. Var ingen hemma när kom hem från jobbet, och maten stog framdukad så... Räckte till och med till matlåda tills imorgon!!

Sen hamnade jag framför datorn varvat med tv:n och mycket mer än så lär jag väl inte göra under resten av kvällen heller.

Igår efter jobbet mötte jag i alla fall upp Jeanette och Antonia och gick och åt middag vid Årummet. Mysigt ställe med jättegod sallad. Satt där fram till tio tiden. Var och en tog bussen hem - jag sov tidigt.

Imorgon blir det antagligen middag på samma ställe (vi kommer bli deras nya stamgäster där) med Antonia och sen bio efter det. Mysigt.
Det är väl ungefär sånt här jag kommer kunna göra på kvällarna eftersom att jag slutar 19 hela veckan. Både bra och dåligt på nåt vis.

Hittade ett par godomliga jeans idag innan jag började jobba, kunde inte göra annat än att köpa dom!! nöjd! Såg även två snarlika fräcka klockor, men det var jätte mycket folk och jag hann inte innan jobbet. Får kolla om det är lika mycket folk imorgon innan jobbet, då hinner jag besstämma mig för vilken jag vill ha.för jag ska ha en av dom! 

Vilken är fräckast? Den med digitalklocka till vänster, eller den lite mer neutrala till höger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0